هتل خورشید هشتم مشهد، هتلی پنج ستاره تازه تاسیس در نزدیکی حرم مطهر می‌باشد که در سال ۱۴۰۱ افتتاح شده است. این هتل در ۱۱ طبقه و دارای ۱۵۸ واحد اقامتی با امکانات رفاهی می‌باشد. از دیگر ویژگی‌های این هتل می‌توان نزدیکی به مراکز خرید اعم از بازار رضا، بازار عباس قلی خان و هفده شهریور با زمانی بسیار کوتاه را اشاره نمود. هتل خورشید هشتم با پرسنلی مجرب و آموزش دیده با افتخار آماده میزبانی از شما میهمانان و زائرین گرامی می‌باشند​​​​​​​.

رزرو

هتل خورشید هشتم مشهد

خدمات ویژه 
1- پذیرایی ولکام رایگان
2- یک قطعه عکس خانوادگی رایگان
3- کیک تولد: در صورت اقامت مهمان در روز تولد از طرف هتل کیک رایگان برای اتاق در نظر گرفته خواهد شد.
4- تزئینات اتاق هانی مون: تا سه ماه پس از تاریخ عقد، مهمان امکان استفاده از طرح گل آرایی رایگان را دارد. برای استفاده از این افر بایستی با هتل هماهنگی های لازم صورت گیرد.
5- بلیط نیم بها سینما: به میهمانان ایرانی که بیشتر از سه شب اقامت داشته باشند ، بلیط نیم بهای سینما اهدا میگردد .
6- پذیرایی میوه و شیرینی : در روز ورود برای اتاق های دلوکس دو تخته و سه تخته، سوئیت های مستر و سوئیت های رو به حرم پذیرایی میوه و شیرینی درنظرگرفته خواهد ش​​​​​​​د.

هتل هویزه تهران

هتل 4 ستاره هويزه در مرکزي ترين نقطه تهران با امکانات و سرويس دهي مناسب، جهت استراحت و آرامش مسافرين با فراهم ساختن اوقاتي خوش و به ياد ماندني پذيراي ميهمانان گرامي ميباشد.
اتاق و سوئيت 
 هتل داراي 177 باب اتاق و سوئيت، مجهز به سيستم تهويه مطبوع، يخچال، تلويزيون، راديو سانترال، ساعت بيداري و پذيرائي در اتاق، سيستم ويدئو مرکزي و کانالهاي ماهواره مي باشد​​​​​​​

 ساير امکانات هتل
سالن سمينار و کنفرانس به گنجايش 100 نفر با امکانات نور وصدا ـ  سالن سوناي خشک و بخار و جکوزي ـ تاکسي سرويس 24 ساعته  ـ  آرايشگاه ـ لاندري  ـ دورنگار و اينترنت

رزرو

هتل 4 ستاره سفيد کنار واقع در کيلومتر 5 جاده آستارا در کنار ساحل زيبا و نيلگون درياي مازندران با چشم اندازي کم نظير در منطقه اي سرسبز و تالابي بي نظير و ديدني که بزرگترين و زيباترين تالاب هاي دنياست واقع شده است.
رستوران و کافي شاپ
رستوران مجلل و زيباي مشرف به دريا با انواع غذاهاي ايراني و محلي و فرنگي با ظرفيت 250 نفر و همچنين کافي شاپ با ارائه انواع نوشيدني هاي سرد و گرم و تنقلات آماده پذيرائي از ميهمانان مي باشد
اتاق، سوئيت و ويلا
هتل داراي 98 باب اتاق و سوئيت مجهز به سيستم تهويه مطبوع مرکزي و يخچال و تلويزيون و سيستم ويدئو مرکزي و 24 باب ويلاي دو خوابه و 3 خوابه با امکانات رفاهي در خدمت خانواده ها است​​​​​​​.


 ساير امکانات هتل
سالن سمينار و همايش با کليه تجهيزات صوتي به ظرفيت 100 نفر  ـ لاندري، فروشگاه و آرايشگاه  ـ زمين فوتبال و واليبال  ـ وسايل تفريحي و بازي کودکان طرح سالم سازي دريا، اختصاصي آقايان و خانم ها

هتل سفیدکنار انزلی

 هتل آپارتمان 4 ستاره کوثر در کنارسواحل زيبا و رويايي شهرستان رامسر و مشرف به جنگل هاي بي نظير، آماده  پذيرايي از ميهمانان و مسافرين گرامي است
 رستوران و کافي شاپ
رستوران هتل با سبک سنتي و انواع غذاهاي ايراني و محلي و کافي شاپ 24 ساعته با ارائه نوشيدني هاي سرد و گرم آماده پذيرائي از ميهمانان عزيز مي باشد.
  ويلا و  سوئيت
هتل داراي 107 باب سوئيت آپارتمان به متراژ 75 متر مربع و دو باب ويلاي VIP مجهز به سيستم تهويه مطبوع، يخچال، تلويزيون و آشپزخانه مجهز به کليه امکانات و وسايل طبخ غذا، کانالها و سيستم ويدئو مرکزي بوده و محيطي آرام و دلنشين و دور از هياهوي شهري را مهيا نموده اس
ت.

  ساير امکانات هتل
1 ـ غرفه صنايع دستي و فروشگاه
2 ـ زمين ورزشي، فوتبال و وسايل بازي کودکان
3ـ پارکينگ مسقف در محوطه داخل هتل
4 ـ ساحل اختصاصي با موج شکني زيبا

هتل کوثر رامسر

رزرو

هتل 4 ستاره ثامن در بهترين منطقه ييلاقي و خوش آب و هواي مشهد با مناظر زيبا و روبه کوهستان پارک شادي و جنگل وکيل آباد واقع شده است.
رستوران و کافي شاپ
رستوران هتل داراي انواع غذاهاي ايراني به ظرفيت 300 نفر
و کافي شاپ 24 ساعته با ارائه نوشيدني هاي سرد و گرم، آماده پذيرائي ازميهمانان عزيز است.
اتاق، سوئيت
داراي 74 باب اتاق و سوئيت مجهز به سيستم گرمائي و سرمائي و تهويه مطبوع، يخچال، تلويزيون و مجهزبه کليه امکانات رفاهي آماده پذيرائي ازميهمان ان مي باشد

ساير امکانات هتل
1 - سالن سمينار و کنفرانس به گنجايش 300 نفر با امکانات ويژه سمعي، بصري و نور    2 - لاندري    3 - اينترنت    4 - سالن سرپوشيده با امکانات ورزشي دررشته هاي فوتبال و واليبال و بسکتبال و صخره نوردي و کشتي  5 - زمين تنيس روباز  6 - وسايل بازي کودکان

هتل ثامن مشهد

رزرو

هتل 3 ستاره قدس با دارا بودن موقعيتي استثنايي به لحاظ نزديکي و مشرف بودن به بارگاه ملکوتي امام رضا (ع) خاطراتي معنوي و به ياد ماندني براي زائرين بوجود مي آورد.

رستوران و کافي شاپ
رستوران هتل در دو سالن مجزا با انواع غذاهاي ايراني و کافي شاپ داراي انواع نوشيدني هاي سرد و گرم محيطي آرام را فراهم نموده است.

اتاق و سوئيت
هتل با داشتن 65 باب اتاق و سوئيت مجهز به سيستم گرمائي و سرمائي، يخچال و تلويزيون آماده پذيرائي از کليه ميهمانان عزيز مي باشد.
​​​​​​​
امکانات ویژه 

هتل قدس مشهد 

رزرو

هتل شاهد قم در مساحتی به متراژ 61400 متر مربع با داشتن فضائی سبز، آرام و دلپذیر آماده میزبانی از مهمانان و زائرین محترم کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه)س( و مسجد مقدس جمکران و همچنین میزبانی همایش و اردوهای فرهنگی، آموزشی و ورزشی میباشد.

هتل دارای عرصه حدود 61400 متر مربع می باشد که از این متراژ حدود 25000 متر مربع دارای فضای سبز)درخت، گل های زیبا و چمن(میباشد. فضای الزم در محوطه جهت پارک خودروی مهمانان نیز مهیا میباشد. اماکن و ساختمانهای موجود هتل به شرح ذیل میباشد:
1_ساختمان شماره یک هتل
 در دوطبقه( دارای زیر بنای حدود 2500 مترمربع و تعداد 39 باب اتاق که شامل5 اتاق 6 تخته و 25 اتاق 5 تخته و 8 اتاق4تخته و یک اتاق 3 تخته مجهز به سرویس بهداشتی فرنگی و حمام و تختخواب خوشخواب ، ال ایی دی، یخچال، سیستم گرمایشی مرکزی) شوفاژ( و سیستم سرمایشی اسپلیت به ظرفیت 190 نفرمیباشد.

2_سالن صبحانه خوری
به ظرفیت 70 نفر در ساختمان شماره یک هتل -
3 - ساختمان شماره 2 ​​​​​​​هتل
در زیر بنایی حدود 550 متر مربع دارای12 اتاق به ظرفیت 75 نفر و دارای سیستم گرمایش شوفاژ و سیسنم سرمایش کولر آبی.
 4_ مجموعه سوئیتها
دارای 4 واحد سوئیت یک خوابه سه تخته ، 8 واحد سوئیت دو خوابه 5 تخته ، 6 واحد سوئیت دوخوابه 6 و دو واحد سوِِِئیت ویژه ) VIP (جمعا" به ظرفیت 95 نفر دارای سیستم گرمایش شوفاژ وسیستم سرمایش اسپیلت ) سرد و گرم
5_ سالن اجتماعات
در زیر بنایی حدود 200 متر مربع دارای صندلی مبله ، ویدئو پروژکشن و تلویزیون مجهز به سیستم گرمایش شوفاژ و سیستم سرمایش کولر گازی به ظرفیت 200 نفر میباشد.
6_ کالسهای آموزشی
دارای 4 کالس 50 نفره با صندلیهای آموزشی دسته دار و سیستم گرمایش و سرمایش اسپیلت) سرد و گرم
7_ سالن غذاخوری
با مساحت 500 متر مربع و ظرفیت 350 نفر سیستم گرمایش شوفاژ و سیستم سرمایش کولر گازی و دارای سرویس بهداشتی جانبی.
​​​​​​​


هتل شاهد قم

رزرو

از مراکز مهم گروه هتل هاي کوثر با وسعت 220 هکتار، مرکزي جامع و کامل براي برنامه هاي مختلف فرهنگي، تفريحي و اقامتي.

اين مرکز داراي ويلا و سوئيت هاي لوکس ، حيات وحش باغ پرندگان، زمين چمن فوتبال استاندارد،زمين فوتبال چمن مصنوعي، فوتبال ساحلي، سالن ورزشي چند منظوره، مجموعه استخر و سونا، درياچه، آلاچيق،  سالن همايش 600 نفره و سالن همايش 200 نفره، سالن کنفرانس 65 نفره, کلاسهاي آموزشي 50 نفره، رستوران سنتي، رستوران کلاسيک و تالار پذيرائي مجموعه ايي کامل از امکانات را براي اقشار مختلف جامعه فراهم نموده است.

سالن جلسات شهيد چمران
 با ظرفيت 65 نفر مجهز به پرده نمايش و ويدئو پروژکتور، ميکروفون روميزي  و ...
سالن همايش شهيد فهميده
 با ظرفيت 200 نفر، پرده نمايش، ويدئو پروژکتور و سيستم صدا و ...
کلاس هاي آموزشي با ظرفيت 50 نفره و امکانات لازم نمازخانه مجتمع با ظرفيت 500 نفر
مرکز حيات وحش دهکده
​​​​​​​
داراي بيش از 100 گونه از جانداران ايراني و خارجي مي باشد ، پستانداراني چون مَرال، گربه پالاس، گورخر ايراني، شوکا، گوزن زرد, اسب و اسبچه، خرس، گراز، گربه ايراني، شير آفريقايي، لاما، کانگرو، کفتار ...
پرندگاني چون فلامينگو، پليکان، قرقاول طلايي، طاووس، طاووسک، انواع نژادهاي کبوترهاي اهلي و مرغ و خروس، طوطي کاکادو و..
خزندگاني چون، مار پيتون، ايگوآنا، کروکوديل نيل، افعي و ...
ماهياني چون اوزون برون، کپور، کوي، آراوانا، قزل آلا ...

مجموعه تفریحی ایثار کردان

رزرو

مجموعه تفریحی ملک شهر اصفهان