در همایش یک روزه معاونین و روسای بنیاد شهید شهرستان های استان لرستان مطرح شد :

تاکید مدیرعامل شاهدان کوثر بر ایجاد هم افزایی بین نهادهای دخیل در اعزام های عتبات 


مدیر عامل شرکت شاهدان کوثر گفت: از برنامه های مهم بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان اعزام جامعه هدف ایثارگر به عتبات عالیات است.به گزارش ایثار«واحد لرستان»، امروز(۲۷اردیبهشت)، جعفری، در همایش یک روزه معاونین و روسای بنیاد شهید شهرستان ها، اظهار داشت: با توجه به اینکه اعزام خانواده ایثارگران به عتبات عالیات از مطالبات جدی سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران می باشد، طی پنج ماهه اخیر بالغ بر پنج هزار و 500 نفر به عتبات عالیات اعزام شده اند.









​​​​​​​


​​​​​​​
مدیر عامل شرکت شاهدان کوثر افزود: قرار بر این است که 30 هزار سرپرست با همراهانشان 120 هزار نفر به سفر عتبات عالیات اعزام شوند که با توجه به استقبال ایثارگران این آمار ممکن است افزایش یابد.
جعفری با اشاره به راه اندازی سامانه شاهدان کوثر، خاطرنشان کرد: زیرساخت هایی مانند سامانه شاهدان کوثر با همکاری سازمان حج آماده شده و در این زیرساخت فرآینده ثبت نام در سامانه شاهدان به شکل سازمان حج انجام می شود و در حال تکمیل است.










​​​​​​​
مدیرعامل شرکت شاهدان کوثر اظهار کرد: در استان لرستان تعداد هشت کاروان اعزام شده است، که با توجه به سطح درخواست زائران لرستانی باید این آمار ارتقاء یابد.
وی در ادامه با اشاره به همکاری بانک دی با بنیاد شهید و امور ایثارگران، بیان کرد: این همکاری در قالب پرداخت تسهیلات به مبلغ چهار میلیون تومان برای سفر زمینی و 8 میلیون تومان نیز برای سفر هوایی به فرد ایثارگر و 3 نفر همراه با بازپرداخت 24 ماهه صورت می گیرد که اقساط نیز از حقوق خود فرد کسر می گردد.











​​​​​​​
جعفری با اشاره به ارائه تسهیلات به ایثارگران برای سفر به عتبات عالیات، گفت: باید از این فرصت برای اعزام جامعه هدف ایثارگر به عتبات بهره مند شد.
مدیر عامل شرکت شاهدان کوثر با بیان اینکه همه توان ما این است که جامعه هدف ایثارگر برای اعزام به سفر زیارتی عتبات مشکل نداشته باشند، اظهار کرد: برای اعزام زائران سقف درصد اعزامی نداریم.