اعزام ۵ هزار خانواده شاهد و ایثارگر به عتبات/
​​​​​​​ هزار نفر در گلستان برای اعزام به کربلا ثبت نام کردند​​​​​​​

مدیرعامل شرکت شاهدان کوثر کشور

خدمات ما

به گزارش خبرگزاری تسنیم :

جعفری گفت: طرح اعزام خانواده شهدا و ایثارگران به عتبات عالیات از چند ماه گذشته از سوی سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران آغاز شده و تا کنون حدود ۵ هزار نفر از استان ها اعزام شدند.

جواد جعفری در حاشیه جلسه کارگروه اعزام خانواده های شاهد و ایثارگر استان گلستان به عتبات عالیات به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان گلستان گفت: طرح اعزام خانواده شهدا و ایثارگران به عتبات عالیات از چند ماه گذشته از سوی سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران آغاز شده و تا کنون حدود 5 هزار نفر از استان ها اعزام شدند.





​​​​​​​
 
مدیرعامل شرکت شاهدان کوثر کشور افزود: در استان گلستان پیش ثبت نام عتبات آغاز شده و در حال حاضر یک هزار نفر اعلام آمادگی کرده اند و تا آخر همین ماه یک کاروان اعزام شود.
 
وی ادامه داد: افراد مشمول این طرح، شامل؛ پدر، مادر، فرزند، همسر شهید، جانباز و همسر جانباز می شوند که هر کدام از این افراد می توانند سه نفر همراه با خودشان ببرند.





​​​​​​​
 
جعفری با اشاره به اعطای تسهیلات به سرپرستان این خانواده ها، گفت: برای سفرهای هوایی تا سقف 32 میلیون تومان (هر نفر 8 میلیون تومان) و سفرهای زمینی تا سقف 16 میلیون تومان (هر نفر 4 میلیون تومان) پرداخت می شود.
 


​​​​​​​



وی افزود: یک میلیون تومان نیز هدیه رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور به هر سرپرست خانواده اعزامی پرداخت می شود.








​​​​​​​
 
مدیرعامل شرکت شاهدان کوثر کشور اظهارداشت: ثبت نام و اعزام این کاروان ها در قالب کاروان های حج و با مجوز حج و زیارت در دفاتر سازمان حج و زیارت استان ها و شهرستان ها انجام می شود.